Casa Italia Prague Recenze
-
Personál
88% -
Čistota
83% -
Vybavení
86% -
Pohodlí
75% -
Poměr cena/kvalita
86%
Zobrazit recenze, které napsal:
- ostatní
- dospělý pár
- mladý pár
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Adam
jednotlivec, 9.12.2022
Česká republika
Karsten
rodina se staršími dětmi, 4.12.2022
Prag Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 28.10.2022
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 2.6.2018
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 7.2.2018
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 9.11.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 7.2.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 13.10.2016
Čeština
mockrát děkujeme za milé hodnocení. Co se týče baziliška, rozesmál jste mě :-D Ale chápu, že je malba trochu děsivá. Deštník tu máme na recepci, můžete se pro něj kdykoli stavit v otevírací době.
Přeji krásný den a víkend,
Michaela - recepce
Anonym
jednotlivec, 10.9.2016
Čeština
o žádné žádosti o změnu pokoje nevím. Žádná nám nepřišla ani mailem ani sms ani nám nikdo nevolal. Nevím tedy, o čem mluvíte. Jak vidíte, býval by to vůbec nebyl problém. Nicméně co se týče změny pokoje - jak se říká pro dobrotu na žebrotu! Vzhledem k tomu, že jste vyžadovala check-in před stanovenou dobou, snažila jsem se Vám vyhovět. Check-in je vždy od 14:00 a Vy jste přišla cca v 11:00. Jeden apartmán už byl nachystán a proto jste dostala daný apartmán vzhledem k tomu, že jste byly nakonec 2. Turistickou taxu jste platily jen za 2 osoby, takže sleva v podstatě byla. Navíc kdybyste šla do jakéhokoli jiného hotelu (a mluvím z vlastní a rodinné zkušenosti), měla byste s brzkým check-inem prostě smůlu a nebo byste musela připlatit za extra službu. Já se Vám snažila mile vyhovět a našla jsem pro Vás hned řešení! Nicméně jak říkám - žádnou žádost jsem nedostala. Kdybyste hlásila změnu velikosti pokoje nejméně 2 dny předem, nebyl by v tom problém a cena by se změnila. Ale rozmyslení na poslední chvíli bohužel naše residence neuznává. To by pak mohl dělat každý a byl by tu totální chaos. A jak říkám - zkuste si zajet třeba do Krkonoš a dřívější check-in prostě nedostanete a ještě na Vás budou nepříjemní. O potvrzení o zaplacení si stačilo říci. Většinou to klienti nevyžadují a já sama od pohledu nepoznám, jestli to potřebujete jako doklad k proplacení od firmy. Vaše kolegyně, která byla na druhém apartmánu si o potvrzení řekla a ihned jsem jí ho vystavila.
Přeji hezký den
Michaela - recepce
Anonym
skupina přátel, 8.8.2016
Liverpool Spojené království
Have a nice day
Michaela - reception
Miloslav Strycek
jednotlivec, 3.8.2016
Olomouc Česká republika
Michaela - recepce
Tomáš
skupina přátel, 5.11.2011
Česká republika
(bez textového hodnocení)
- Králová
rodina s malými dětmi, 28.9.2011
Čeština