Casa Italia Prague Recenzje
-
Personel
88% -
Czystość
83% -
Wyposażenie
86% -
Komfort
75% -
Cena
86%
Wyświetl recenzje napisane przez:
- inna grupa
- para
- dorośli
Wyświetl recenzje w:
Adam
podróżujący w pojedynkę, 9.12.2022
Česká republika
Karsten
rodzina ze starszym dzieckiem, 4.12.2022
Prag Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 28.10.2022
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 2.6.2018
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 7.2.2018
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 9.11.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 7.2.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 13.10.2016
Čeština
mockrát děkujeme za milé hodnocení. Co se týče baziliška, rozesmál jste mě :-D Ale chápu, že je malba trochu děsivá. Deštník tu máme na recepci, můžete se pro něj kdykoli stavit v otevírací době.
Přeji krásný den a víkend,
Michaela - recepce
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 10.9.2016
Čeština
o žádné žádosti o změnu pokoje nevím. Žádná nám nepřišla ani mailem ani sms ani nám nikdo nevolal. Nevím tedy, o čem mluvíte. Jak vidíte, býval by to vůbec nebyl problém. Nicméně co se týče změny pokoje - jak se říká pro dobrotu na žebrotu! Vzhledem k tomu, že jste vyžadovala check-in před stanovenou dobou, snažila jsem se Vám vyhovět. Check-in je vždy od 14:00 a Vy jste přišla cca v 11:00. Jeden apartmán už byl nachystán a proto jste dostala daný apartmán vzhledem k tomu, že jste byly nakonec 2. Turistickou taxu jste platily jen za 2 osoby, takže sleva v podstatě byla. Navíc kdybyste šla do jakéhokoli jiného hotelu (a mluvím z vlastní a rodinné zkušenosti), měla byste s brzkým check-inem prostě smůlu a nebo byste musela připlatit za extra službu. Já se Vám snažila mile vyhovět a našla jsem pro Vás hned řešení! Nicméně jak říkám - žádnou žádost jsem nedostala. Kdybyste hlásila změnu velikosti pokoje nejméně 2 dny předem, nebyl by v tom problém a cena by se změnila. Ale rozmyslení na poslední chvíli bohužel naše residence neuznává. To by pak mohl dělat každý a byl by tu totální chaos. A jak říkám - zkuste si zajet třeba do Krkonoš a dřívější check-in prostě nedostanete a ještě na Vás budou nepříjemní. O potvrzení o zaplacení si stačilo říci. Většinou to klienti nevyžadují a já sama od pohledu nepoznám, jestli to potřebujete jako doklad k proplacení od firmy. Vaše kolegyně, která byla na druhém apartmánu si o potvrzení řekla a ihned jsem jí ho vystavila.
Přeji hezký den
Michaela - recepce
Anonim
grupa przyjaciół, 8.8.2016
Liverpool Spojené království
Have a nice day
Michaela - reception
Miloslav Strycek
podróżujący w pojedynkę, 3.8.2016
Olomouc Česká republika
Michaela - recepce
Tomáš
grupa przyjaciół, 5.11.2011
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
- Králová
rodzina z małym dzieckiem, 28.9.2011
Čeština